I'm not sleepy and there is no place I'm going to

Jag har just lagat en fett fin lasagne. Det bara väller ut ost ur alla de hål man kan hitta på en människokropp just nu, mättnaden har satt sig och jag mår lite illa. Nu ska vi åka och köpa glass, haha!

Som jag tidigare nämnt har ju min mamma skickat hit ett paket fullt av saker jag glömt hemma samt lite överaskningar. Idag fick hon hem en lapp där det stod att paketet hade returnerats hem. Detta betyder alltså att de på Mattssons gjort något fel när de skickade iväg det, för hit har det ta mig tusan inte kommit. Jag skyller det dock inte på de tanterna jag gillar (Mathilda, Gerd och dem), utan på de jag inte gillar. Jag nämner inga namn...

I morgon ska familjen (ja, jag räknas dit nu för tiden) och några släktingar på fin restaurang. Detta betyder alltså att jag måste klä upp mig, aka högklackat. Jag kommer antagligen snubbla omkull någonstans och alla kommer skratta åt mig. Jag är lite av familjens clown, kan inte prata danska och gör ofta bort mig och så.

Nej nu är det glasstime, peace out!

Kommentarer
Postat av: Sabina den fina

Farmor ;)

2011-01-24 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0